Interjú Miskolczi Ágnessel az Élő könyvtár egyik résztvevőjével, az SZTE TIK Kongresszusi Központ vezetőjével

 

Az SZTE tavaszi állásbörzéjén az Élő könyvtár Programon belül olyan területek szakembereivel nyílik lehetőség beszélgetni, amik széleskörű érdeklődésre tartanak számot, és a börze kiállítói között nem találhatóak meg. Az Élő könyvtár Program egyik vendégével, Miskolczi Ágnessel, SZTE TIK Kongresszusi Központ vezetőjével beszélgettünk.

 

Miskolczi Ágnes – SZTE TIK Kongresszusi Központ vezető

Milyen szakon végeztél?

Szegeden, a jogi karon végeztem, társadalombiztosítási szakirányon.

Hol és milyen pozícióban kezdtél el dolgozni?

Már diákként elkezdem dolgozni az egyetem berkeiben, fénymásoló szalonban, majd ügyfélszolgálaton. Ezt követően az SZTE TIK Igazgatóságán rendezvényszervező gyakornok, asszisztens majd rendezvényértékesítő lettem és immáron 4 éve pedig az SZTE Kongresszusi Központ vezetőjeként koordinálom és szervezem a rendezvényeket az egyetemi Központban.

Az egyetemi munkám mellett egyéb rendezvényszervezéssel is foglalkozom: ezen területek közül a legközelebb az esküvőszervezés és esküvői tanácsadás áll hozzám.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?

A munkám nagyon összetett és változatos, a főállásom révén az egyetemi kongresszusi központot töltöm fel rendezvényekkel, ez folyamatos kapcsolattartást jelent a már meglévő és leendő ügyfelekkel. Ezáltal nagyon széles körben szerzek kapcsolatot, mind az üzleti, mind tudományos területen. Az ügyfelek nagyon változatos igényekkel és elképzelésekkel keresnek meg, így újabb és újabb kihívással találkozok. A munkám gyümölcse mindig egy újabb sikeresen megvalósuló rendezvény és az elégedett ügyfél, valamint annak bebizonyítása, hogy nem csupán Budapesten, de Szegeden is kiváló rendezvényeket lehet megvalósítani.

A munkámban az a legjobb, hogy mindig új emberekkel, új kihívásokkal találkozhatok és szinte szó szoros értelemben egy perc unalmas munkaórám sincs.

Mi motivált és motivál a céljaid elérésében?

A legnagyobb motiváció a számomra az, hogy be tudom bizonyítani, hogy Szegeden is lehet Nemzetközi szinten konferenciát szervezni, és ennek egyik legalkalmasabb helyszínén dolgozok.
Munkámban minden befektetett munkaóra egy-egy sikeres rendezvényhez járul hozzá, legyen az üzleti, vagy tudományos konferencia, céges rendezvény vagy akár egy esküvő. A legnagyobb motiváció a számomra az elégedett ügyfél, és látni, hogy a munkám hogyan válik kerek egésszé és lesz elengedhetetlen része az eseménynek.

Mit gondolsz, mi a siker és mi a siker titka?

Egy rendkívül nehezen mérhető dolog, de a hozzá vezető utat már sokkal könnyebben el lehet mondani. A sikeres élethez, a sikeres munkához véleményem szerint a tehetség mellett még számos dolgot kell saját magunknak hozzáadnunk.

A saját munkámban a sikerem titkát abban látom, hogy kitartóan, szorgalommal folyamatosan fejlődtem, empátiával és nyitottsággal közeledtem a partnerekhez és minden munkát egyforma gondossággal készítek elő és valósítok meg, legyen az egész kicsi vagy nemzetközi színterű esemény. A sikeres karrier eléréséhez elengedhetetlennek tartom az önismeretet és önbizalmat is.

Azt gondolom, már akkor sikeresek vagyunk, ha szeretjük a munkánkat, azt mások is elismerik ezáltal újabb és újabb megkeresések és lehetőségek nyílnak meg előttünk. Így tudjuk lépésről-lépésre felépíteni azt a karriert, amire vágyunk!

„A munkát nem a fizetség minősíti, hanem a szenvedély, amivel műveljük.”  /Benyák Zoltán/

 

Ha az interjú felkeltette az érdeklődésed, gyere el március 12-én a TIK-be, ahol az Élő könyvtár Program keretein belül további kérdéseket tehetsz fel az előadóknak.